Regulaminy Abra S.A
§ 1 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z akcji promocyjnej której organizatorem jest Abra S.A. z siedzibą w Krakowie przy ul. Wadowickiej 8a, 30-415 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Krakowie XI Wydział Gospodarczy KRS pod nr 0000003143, posiadająca NIP 6792143823 oraz REGON 351200371, za pomocą sklepu internetowego prowadzonego pod adresem www.abra-meble.pl oraz w sklepach stacjonarnych Abra S.A. /zwana dalej Organizatorem/. § 2 § 3 § 4 § 5 § 6 Przetwarzanie danych osobowych w ramach realizacji Promocji odbywać się będzie na następujących zasadach: § 7 *Z propozycji można skorzystać w terminie od 01.01.2025 do 31.01.2025 RRSO to Rzeczywista roczna stopa oprocentowania obliczona na dzień 01.01.2025 r. na reprezentatywnym przykładzie dla bezkosztowego kredytu ratalnego udzielanego przez BNP Paribas Bank Polska S.A. (Bank) w sklepach Abra. Maksymalna kwota kredytu wynosi 40 000 zł, minimalna kwota – 100 zł. Okres kredytowania 20 miesięcy. Udzielenie kredytu zależy od dokonanej przez Bank oceny zdolności kredytowej Klienta. Abra S.A. współpracuje z Bankiem i jest umocowana do dokonywania w imieniu Banku czynności faktycznych i prawnych związanych z zawieraniem umów o kredyt ratalny. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Kredyt 20x0%, RRSO=0% dotyczy dowolnych zakupów od 100 zł (stu złotych) w sklepach meblowych Abra S.A. oraz w internetowym sklepie www.abra-meble.pl w okresie promocji od 01.01.2025 do 31.01.2025. 1. Postanowienia ogólne 1. Meble zakupione w sklepach stacjonarnych ABRA mogą być wymienione na inne towary oferowane przez ABRA S.A. z siedzibą w Krakowie lub zwracane na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie. 2. Niniejszy Regulamin dotyczy towarów – mebli zakupionych w sklepie stacjonarnym ABRA, którego właścicielem jest ABRA S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Wadowicka 8A. 3. Podstawą dokonania wymiany/zwrotu jest oryginał dowodu zakupu, tj. oryginał paragonu lub faktury VAT. 4. Firma ABRA S.A. dopuszcza wymianę/zwrot towaru w terminach: - 14 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia – w przypadku towaru znajdującego się w stałej ofercie ABRA S.A, dostępnego na zamówienie, nie będącego towarem na indywidualne zamówienie klienta, - 7 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru przez klienta, pod warunkiem nie upłynięcia 14 dni od złożenia zamówienia – w przypadku towaru znajdującego się w stałej ofercie ABRA S.A, dostępnego w sklepie stacjonarnym ABRA w dniu zakupu, nie będącego towarem na indywidualne zamówienie klienta, - 2 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia – w przypadku towaru indywidualnie zamówionego przez klienta. 5. Wymianie/zwrotowi podlegają towary pełnowartościowe, kompletne, posiadające fabryczne opakowania, nie noszące śladów użytkowania, uszkodzeń, zabrudzeń lub innych śladów zniszczenia. Wymianie/zwrotowi podlega tylko towar, którego stan techniczny odpowiada stanowi z momentu wydania towaru klientowi. 6. Koszty transportu, znoszenia, wnoszenia i dostarczenia do sklepu zwracanego towaru ponosi klient. 7. Wymiana/zwrot towaru oraz anulowanie zamówienia realizowane jest w godzinach pracy pracowników magazynu właściwego do odbioru wymienianego/zwracanego towaru. W sytuacji, gdy wymieniany/zwracany towar, ze względu na gabaryty lub wagę, jest uciążliwy w transporcie, klient zobowiązany jest do telefonicznego lub osobistego kontaktu ze sklepem, do którego towar będzie zwracany lub w którym towar będzie wymieniany, najpóźniej na dwa dni przed planowaną datą zwrotu/wymiany towaru, w celu ustalenia terminu odebrania wymienianego/zwracanego towaru. 8. W przypadku braku kontaktu, o którym mowa w pkt 7, sklep ma prawo odmówić wymiany/przyjęcia towaru w danym dniu. 9. Klient ma prawo do jednokrotnego wykorzystania uprawnień wynikających z niniejszego Regulaminu w stosunku do jednego zakupionego towaru. 10. Wymianie/zwrotowi nie podlegają: - towary sprzedawane bez opakowań fabrycznych z ekspozycji sklepu, których transport ze względu na gabaryty wiąże się z koniecznością demontażu (np. meblościanki, szafy itp.), - towary zakupione z rabatem udzielonym ze względu na uszkodzenia lub inne znamiona pogorszenia jakości, - towary zwracane bez opakowania lub z uszkodzonym opakowaniem, wobec których istnieje podejrzenie wewnętrznych uszkodzeń, meble zmontowane, uszkodzone i niekompletne. 11. Ostateczną decyzję w przedmiocie wymiany/zwrotu towaru podejmuje Kierownik Sklepu lub pracownik przez niego upoważniony. 2. Warunki rozliczenia finansowego 1. Towar zakupiony w sklepie stacjonarnym ABRA można wymienić wyłącznie na inny towar o tej samej cenie lub za dopłatą na towar o cenie wyższej. 2. Zwrot należności za zakupiony towar, w przypadku oddania towaru do sklepu, następuje w formie przelania środków na Kartę Podarunkową wystawioną przez ABRA S.A. z siedzibą w Krakowie. Karta Podarunkowa ważna jest jeden rok od daty jej wydania. 3. W przypadku płatności kredytem za towar, klient ma obowiązek wypełnić oświadczenie odstąpienia od umowy kredytowej, z zachowaniem terminu, oraz dostarczyć je do odpowiedniego banku lub sklepu. 3. Postanowienia końcowe 1. Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w każdym sklepie stacjonarnym ABRA oraz na stronie internetowej www.abra-meble.pl. 2. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.04.2016 r. 3. Abra S.A. z siedzibą w Krakowie zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Abra S.A. z siedzibą w Krakowie, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego regulaminu na stronie www.abra-meble.pl. Zgłoszenie dotyczące wymiany/zwrotu towaru, złożone przez klienta przed wejściem w życie zmian niniejszego Regulaminu, jest realizowane według postanowień Regulaminu obowiązującego w dacie składania zgłoszenia. 4. Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stoją na przeszkodzie dochodzeniu przez klienta będącego konsumentem roszczeń na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). 1. Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych? Administratorem Twoich danych osobowych jest ABRA S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Wadowicka 8A, 30-415. wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000003143, REGON: 351200371, NIP: 679-214-38-23. 2. W jaki sposób można skontaktować się w spawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych? W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych osobowych należy kontaktować się pod adresem email: iod.abrasa@abraonline.pl. 3. W jakim celu i na jakiej podstawie prawnej możemy przetwarzać Twoje dane osobowe? Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do: Przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie prawnie uzasadnionego interesu ABRA S.A. w następujących celach: Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania czynności stosownie do udzielonej przez Ciebie zgody, w tym do: Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu wykonania obowiązku prawnego, w tym do: 4. Komu będziemy przekazywali Twoje dane osobowe? Twoje dane osobowe będziemy przekazywali podmiotom zewnętrznym tylko do świadczenia Ci wymienionych powyżej usług. Mogą to być także firmy, które wspierają naszą działalność. Są to, firmy kurierskie, dostawcy, partnerzy handlowi, podmioty wspierające nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, technologiczne oraz firmy konsultingowe. Dane osobowe mogą być także przekazywane do podmiotów lub organów upoważnionych na podstawie przepisów prawa, podmiotów lub organów, którym przekazanie danych jest konieczne dla wykonania określonej czynności. 5. Czy posiadasz obowiązek podania nam swoich danych osobowych? Podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, za wyjątkiem sytuacji, gdy prawo obliguje Cię do ich podania, np. prawo skarbowe, przepisy o rachunkowości lub ich podanie jest niezbędne do zrealizowania przez nas zamówionych przez Ciebie usług. 6. Jak długo będziemy przetwarzali Twoje dane osobowe? Okres przetwarzania Twoich danych osobowych przez ABRA S.A. zależy od celu w jakim zostały zebrane i przetwarzane, a także przepisów prawa i pozyskanych przez ABRA S.A zgód lub innych oświadczeń. Dane przetwarzane w celu wykonania umowy zawartej z Tobą będziemy przechowywać przez czas niezbędny do jej wykonania. W przypadku, gdy realizacja umowy nie dojdzie do skutku, będziemy przechowywać Twoje dane przez 3 lata od dnia ich zebrania. Będziemy także przechowywać dane osobowe o charakterze archiwalnym - po wygaśnięciu danej relacji prawnej dane osobowe dotyczące działania tych osób w imieniu przedsiębiorcy instytucji lub jednostek organizacyjnych będziemy przechowywać przez okres 6 lat. W przypadku, gdy toczy się spór, proces sądowy lub trwa inne postępowanie, okres archiwizacyjny będzie liczony od dnia zakończenia sporu, bez względu na sposób jego zakończenia, lub prawomocnego zakończenia ostatniego postępowania, chyba, że przepis prawa przewiduje dłuży okres przedawnienia dla danego prawa/roszczenia, którego dotyczy postępowanie. Dane osobowe zebrane na podstawie Twojej zgody będziemy przechowywali przez okres wskazany w oświadczeniu zgody lub do odwołania zgody. W celu wykazania rozliczalności będziemy przechowywali Twoje dane osobowe przez okres, w którym ABRA S.A. jest zobowiązana do ich przechowywania w postaci elektronicznej lub papierowej, dla udokumentowania spełnienia wymagań wynikających z przepisów prawa oraz w celu umożliwienia kontroli przez uprawnione podmioty. 7. Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzania Twoich danych osobowych? Przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) gwarantują się szereg praw związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, gdy są niezgodne ze stanem rzeczywistym. Masz także prawo żądania usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. W przypadkach przewidzianych prawem, z zachowaniem wymogu, że prawo to nie może niekorzystnie wpływać na prawa i wolności innych osób, w tym tajemnic handlowych lub własności intelektualnej, masz prawo do przenoszenia danych osobowych w zakresie technicznie możliwym lub uzyskania ich kopii. Możesz także skorzystać z prawa do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Twoich danych osobowych, np. w celach marketingu bezpośredniego. Jeśli przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, masz prawo do cofnięcia wszystkich lub niektórych zgód dotyczących przetwarzania Twoich danych w określonym celu. Cofnięcie zgody nie będzie wpływało na przetwarzanie Twoich danych przed cofnięciem zgody ani podstawę prawną tego przetwarzania. Jeżeli uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Czy będziemy przekazywać Twoje dane osobowe poza Europejski Obszar Gospodarczy? Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG). 9. Czy będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w sposób automatyczny (w tym profilować)? Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane przez ABRA S.A. w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania). 10. Zmiany w Polityce Prywatności Okresowo możemy zmieniać zapisy Polityki Prywatności. W przypadku wprowadzenia istotnych zmian do niniejszej Polityki powiadomimy Cię o nich w sposób wyraźny i dostosowany do okoliczności, np. wyświetlając dobrze widoczną informację na naszej stronie www (abra-meble.pl/abrasa/) lub wysyłając Ci wiadomość e-mail. Zgodnie z art. 37 Ustawy z dnia 11.09.2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym, Abra S.A. wypełnia następujące obowiązki: Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny musi być: Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny można również przekazać do punktu zbierającego zużyty sprzęt (ZSEiE) lub prowadzącego zakład przetwarzania. Punkty zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępne są na stronach urzędów gmin oraz miast. Znajdziesz je na stronie : https://www.bip.gov.pl/subjects/index/4599. Punkty zbiórki ZSEiE dostępne są także na stronie internetowej: http://www.biosystem.pl/punkty-zbiorki-zseie-w-polsce.html. Szczegółowe informacje można uzyskać w salonach stacjonarnych Abra. 1. Abra S.A. nie jest producentem towarów prezentowanych w ofercie. Producent ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu gwarancji danego towaru (jej warunki wskazane są w karcie gwarancyjnej) o ile gwarancja jest udzielana. Istnieje możliwość zgłoszenia roszczenia w ramach gwarancji w autoryzowanym serwisie producenta, który podany jest na karcie gwarancyjnej. 2. W przypadku złożenia reklamacji z reżimu Rękojmi za wady – odpowiedzialność spoczywa na sprzedawcy w tym wypadku ABRA S.A. jest podmiotem odpowiedzialnym. 3. Reklamacje dla towarów zakupionych w sklepie stacjonarnym można składać: O ile to możliwe, prosimy o dołączanie zdjęć przedmiotu reklamacji oraz zgłaszanych wad do zgłoszeń reklamacyjnych, co znacznie przyspieszy proces reklamacyjny. 4. Proces reklamacji zależy od wyboru przez Klienta podstawy prawnej dochodzonych roszczeń i musi być jasno określony: 5. Proces rozpatrywania zasadności każdej reklamacji odbywa się w terminie do 14 dni od daty otrzymania reklamacji. Zastrzegamy, że termin rozpatrzenia reklamacji (do 14 dni) nie jest terminem realizacji reklamacji w przypadku jej uznania. 6. W przypadku odrzucenia składanej reklamacji, klient zostanie powiadomiony o stanowisku sklepu pisemnie w terminie do 14 dni z podaniem uzasadnienia decyzji. Brak takiej informacji w podanym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną i przyjęcie jej do realizacji. 7. Odbiór towaru a reklamacje W trakcie odbioru towaru Klient jest zobowiązany do spisania protokołu odbioru towaru na dokumencie dostarczanym przez ABRA S.A. W trakcie odbioru Klient jest zobowiązany do weryfikacji jakościowej/ilościowej dostarczanych mebli przed podpisaniem protokołu odbioru. Wszelkie zastrzeżenia dotyczące rozbieżności ilościowych oraz uszkodzeń mechanicznych należy nanieść w obecności osoby dostarczającej zamówienie na protokół odbioru towaru, który stanowi podstawę do złożenia reklamacji. Należy pamiętać również o spisaniu protokołu szkody. 8. Sprzedający odpowiada za wady zakupionego Towaru na zasadach określonych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 9. Reklamacje wynikające z naruszenia praw klienta należy kierować pisemnie do sklepu, w którym dokonano zakupu lub na adres sklepy_reklamacje@abra-meble.pl . 10. Sprawy dotyczące naruszenia praw i interesów konsumentów można wnosić do Rzecznika Konsumentów: 11. W celu uzyskania pomocy lub porady prawnej należy przedstawić wszystkie dokumenty dotyczące poruszanej sprawy np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.Regulamin akcji promocyjnej
„100 rabatu zł za każde wydane 1000 zł przy zakupie dowolnych mebli”
Wprowadzenie
Postanowienia ogólne
Warunki udziału w Promocji.
Procedury ostrożnościowe oraz związane ze zwrotem towaru.
Postępowanie reklamacyjne
Dane osobowe
Postanowienia końcowe Regulamin rat 20x0%*
Regulamin wymiany/zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym
Polityka Prywatności Abra S.A.
Informacja o odbiorze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego przez Abra S.A.
Regulamin składania reklamacji w Abra S.A. dla zakupów w sklepach stacjonarnych