Najczęściej zadawane pytania

Zakupy w sklepie internetowym

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?

Zamówienie można złożyć poprzez umieszczenie produktów w koszyku, a następnie uzupełnienie informacji o szczegółach płatności i dostawy. Można też złożyć zamówienie za pośrednictwem czatu lub infolinii.

Jak anulować złożone zamówienie?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię lub korzystając z czatu.

Czy mogę zmienić złożone zamówienie?

Oczywiście, nie ma problemu. W tym celu prosimy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię lub korzystając z czatu.

Czy można płacić gotówką przy odbiorze w miejscu dostawy?

Niestety nie, gotówką przy odbiorze można płacić tylko w sklepie stacjonarnym. W przypadku zainteresowania dostawą do domu zamówienie musi być wcześniej w całości opłacone.

Jak sprawdzić status złożonego zamówienia?

Jeżeli dokonano zakupu jako zalogowany użytkownik, to status zamówienia znajduje się w sekcji „Moje konto”. W pozostałych przypadkach status można sprawdzić, kontaktując się z przypisanym do zamówienia sklepem, poprzez czat lub infolinię.

Jak zmienić formę płatności i dane adresowe?

W tym celu należy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię lub korzystając z czatu.

Nie dostałem/am potwierdzenia zamówienia. Jak sprawdzić czy jest ono realizowane?

Brak potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało złożone lub został podany błędny adres mailowy. W takich przypadkach należy skontaktować się z obsługą e-sklepu. Można tego dokonać dzwoniąc na infolinię lub korzystając z czatu.

Jaki jest koszt transportu mebli pod wskazany adres?

Można go obliczyć samodzielnie na stronie każdego produktu oraz w koszyku, a także zapytać o to naszego konsultanta – za pośrednictwem czatu lub infolinii.

Czy zależy on od wielkości zamówienia?

Koszt transportu nie jest uzależniony od liczby zamówionych produktów, tylko od lokalizacji dostawy.

Czy cena transportu obejmuje wniesienie?

Cena transportu obejmuje wniesienie zamówienia jedynie na parter. Uwaga: w przypadku dostaw do Wrocławia obowiązuje specjalna promocja – wniesienie mebli na którekolwiek piętro wliczone w koszty transportu.

Jak sprawdzić lub zmienić termin dostawy?

Można tego dokonać poprzez bezpośredni kontakt ze sklepem stacjonarnym obsługującym zamówienie. Dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Sklepy”.

Czy mogę odebrać zamówienie w późniejszym terminie?

Zazwyczaj nie ma z tym problemu. Prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem stacjonarnym obsługującym zamówienie. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Sklepy”.

Czy mogę odebrać zamówienie w późniejszym terminie?

Zazwyczaj nie ma z tym problemu. Prosimy o bezpośredni kontakt ze sklepem stacjonarnym obsługującym zamówienie. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się na naszej stronie internetowej, w zakładce „Sklepy”.

Czy można złożyć zamówienie z dostawą za granicę?

Dostawa towaru jest ograniczone tylko do obszaru Polski.

Jak złożyć zamówienie, do którego doliczane są punkty Vitay lub Payback?

Należy wejść na stronę odpowiedniego partnera (Vitay lub Payback), spośród partnerów wybrać sklep Abra i poprzez przekierowanie dokonać zakupu na naszej stronie. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt za pośrednictwem czatu lub infolinii.

Reklamacje i zwroty

Czy do złożenia reklamacji jest potrzebny paragon fiskalny?

Paragon fiskalny nie jest konieczny do zareklamowania towaru. Niemniej znacznie ułatwia złożenie reklamacji, ponieważ jest dowodem potwierdzającym, że klient nabył rzecz w danym sklepie i w danej cenie. Sprzedawca nie może uzależniać przyjęcia reklamacji od dostarczenia paragonu fiskalnego.

Czy na czas realizacji reklamacji otrzymuje mebel zastępczy?

Producent realizując reklamacje, powinien dokonywać jej w taki sposób, by nie narażać klienta na jakiekolwiek niedogodności (np. brak spania). Producent może zapewnić klientowi na czas naprawy towaru mebel zastępczy. Najlepiej jednak zgłosić potrzebę spania zastępczego podczas spisania reklamacji.

Jak wygląda realizacja reklamacji na meble tapicerowane?

W przypadku reklamacji mebli tapicerowanych, sprzedawca powinien poinformować klienta o możliwości zabrania mebla do naprawy w warunkach fabrycznych u producenta. O tym, czy możliwa jest naprawa mebla u klienta decyduje serwisant, po wcześniejszym dokonaniu weryfikacji uszkodzeń.

Czy można reklamować przeceniony produkt, kupiony na wyprzedaży lub promocji?

Tak, chyba, że sprzedawca poinformował nas, że produkt jest przeceniony ze względu na wadę i pokazał to uszkodzenie.

Czy producent/sprzedawca ma obowiązek udzielenia Gwarancji na towar?

Nie, Gwarancja jest dobrowolna.

W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek powiadomić klienta o odrzuceniu reklamacji?

Sprzedawca ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji, w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia przez klienta. Przyjmuje się poinformowanie klienta listem poleconym.

Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?

Ustawa nie precyzuje dokładnego terminu realizacji reklamacji. Należy to jednak zrobić jak najszybciej.

Czym jest Gwarancja?

Gwarancja nie jest obowiązkowa, obejmuje ona teren Rzeczypospolitej Polskiej i stanowi drugą obok Rękojmi podstawę do złożenia przez klienta reklamacji. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia klienta w sytuacji, gdy sprzedany towar nie posiada cech określanych w oświadczeniu gwarancyjnym.

Czym jest Rękojmia?

Rękojmia jest jedną z dwóch dróg jaką klient może wybrać podczas składania reklamacji. Rękojmia służy klientowi do egzekwowania od sprzedawcy odpowiedzialności, w związku z ujawnioną wadą fizyczną zakupionego towaru.

Czy mogę zrezygnować z zakupu mebli dokonanego w sklepie stacjonarnym?

Polskie prawo nie przewiduje zwrotu towaru pełnowartościowego, zakupionego w sklepie stacjonarnym. ABRA S.A. wychodząc na przeciw klientowi, wprowadziła politykę wymiany towaru. Regulamin Polityki Wymiany Towaru dostępny jest w sklepie stacjonarnym oraz na stronie internetowej w zakładce regulaminy.

Czy mogę zrezygnować z zakupu mebli dokonanego w sklepie internetowym?

Dokonując zakupu w sklepie internetowym masz prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Pytania o produkty

Czy istnieje możliwość zakupu mebli w niestandardowych wymiarach, na zamówienie?

Nie ma możliwości zamówienia mebli w wymiarach niestandardowych.

Czy można kupić pojedyncze elementy mebla np. uchwyty, półki?

Tak, istnieje taka możliwość. O wycenę elementu oraz dostępność w sprzedaży należy zapytać sprzedawcy w sklepie.

Czy istnieje możliwość zamówienia zmontowanych mebli?

Meble dostarczane są w postaci zdemontowanej, w paczkach do samodzielnego montażu. O możliwość montażu prosimy pytać sprzedawcy w sklepie.

Karta podarunkowa

Jak można nabyć kartę podarunkową?

Kartę można zakupić i zrealizować wyłącznie w sieci sklepów Abra na terenie Polski.

Jak długo ważna jest karta podarunkowa?

Karta ważna jest przez 12 miesięcy od dnia aktywacji lub do momentu wyczerpania znajdujących się na niej środków.

Czy można wykorzystać kartę podarunkową w sklepie online?

Kartą nie można płacić w sklepie internetowym.

Na jaką wartość można zakupić kartę podarunkową?

Kartę można zakupić na dowolną kwotą pomiędzy 50 a 5 tys. zł.

Co się stanie gdy zgubię kartę?

W przypadku zgubienia, kradzieży lub zniszczenia Karty nie będzie wydany jej duplikat, a zgromadzone na niej środki przepadają.

Program lojalnościowy Domator

Jak można zostać członkiem programu lojalnościowego Domator?

b

Co robić w przypadku zagubienia karty programu lojalnościowego Domator?

Utratę Karty Domator oraz Breloczka należy niezwłocznie zgłosić w dowolnym Sklepie Abra lub zablokować za pośrednictwem Portalu. Chęć otrzymania nowej Karty Domator lub Breloczka należy zgłosić wysyłając e-mail na adres: abradomator@abra-me.ble.pl lub w dowolnym sklepie Abra.

W jaki sposób naliczane są punkty na Karcie Domator?

Punkty przyznawane są za nabycie towarów w Sklepach Abra. Punkty naliczane są od pierwszej transakcji. Dodatkowo mogą być także przyznawane dodatkowe Punkty w ramach programów promocyjnych lub premiowych. Punkty są przyznawane po nabyciu i odbiorze Towarów zgodnie z następującą zasadą: 10 złotych wydanych na zakupy w Sklepie Abra = 1 Punkt. Punkty dodatkowe będą przyznawane po spełnieniu warunków promocji.

Jak długo ważne są punkty zebrane na Karcie Domator?

Punkty utrzymują ważność w okresie 3 (trzech) lat od momentu ich zdobycia. Po upływie tego terminu Punkty, które nie zostały wymienione na Korzyści tracą ważność i będą odjęte z Konta Uczestnika.

Co robić w przypadku gdy zapomnę hasło lub login do konta?

Aby zresetować stare hasło i otrzymać nowe, należy skorzystać na stronie Portalu z funkcji "Zapomniałeś hasła".

Jakie są ogólne warunki programu lojalnościowego Domator?

Warunki przystąpienia do programu lojalnościowego reguluje Regulamin. Regulamin dostępny jest w każdym sklepie Abra S.A, na stronie internetowej www.abra-meble.pl/regulaminy/ oraz na stronie programu https://klient.abra-meble.pl.

Jak zmienić dane w programie lojalnościowym Domator?

Aby dokonać zmiany danych podanych przy rejestracji w programie Domator, należy zalogować się na swoje konto i dokonać edycji danych.