FAQ

Zakupy w sklepie internetowym

Jak złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Jak anulować złożone zamówienie?
Czy można płacić gotówką przy odbiorze w miejscu dostawy?
Jak sprawdzić status złożonego zamówienia?
Jak zmienić formę płatności i dane adresowe?
Nie dostałem/am potwierdzenia zamówienia. Jak sprawdzić czy jest ono realizowane?
Jaki jest koszt transportu mebli pod wskazany adres?
Czy koszt transportu zależy od wielkości zamówienia?
Czy cena transportu obejmuje wniesienie?
Jak sprawdzić lub zmienić termin dostawy?
Czy mogę odebrać zamówienie w późniejszym terminie?
Czy można złożyć zamówienie z dostawą za granicę?
Jak złożyć zamówienie, do którego doliczane są punkty Vitay lub Payback?

Reklamacja i zwroty

Czy do złożenia reklamacji jest potrzebny paragon fiskalny?
Czy na czas realizacji reklamacji otrzymuje mebel zastępczy?
Jak wygląda realizacja reklamacji na meble tapicerowane?
Czy można reklamować przeceniony produkt, kupiony na wyprzedaży lub promocji?
Czy producent/sprzedawca ma obowiązek udzielenia Gwarancji na towar?
W jakim terminie sprzedawca ma obowiązek powiadomić klienta o odrzuceniu reklamacji?
Jaki jest czas na rozpatrzenie reklamacji?
Czym jest Gwarancja?
Czym jest Rękojmia?
Czy mogę zrezygnować z zakupu mebli dokonanego w sklepie stacjonarnym?
Czy mogę zrezygnować z zakupu mebli dokonanego w sklepie internetowym?

Pytania o produkty

Czy istnieje możliwość zakupu mebli w niestandardowych wymiarach, na zamówienie?
Czy można kupić pojedyncze elementy mebla np. uchwyty, półki?
Czy istnieje możliwość zamówienia zmontowanych mebli?