Transport

Dostawa zamówienia
odbywa się na dwa sposoby

odbiór osobisty
w wybranym salonie Abra 

transport
pod wskazany adres 

 

Termin realizacji dostawy wynosi od 10 dni roboczych do 8 tygodni, licząc od dnia złożenia zamówienia.

Oblicz koszty transportu

Podaj swój kod pocztowy, aby poznać koszt transportu z najbliższego sklepu Abra. Podana cena obejmuje również wniesienie towaru na parter. 

Odbiór zamówienia

Odbiór zamówienia musi być potwierdzony pisemnie na dokumencie dostawy – na tej podstawie wydawany jest towar. Po tej procedurze Klient zyskuje prawo własności towarów, a co za tym idzie – ponosi wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem.

Podczas odbioru zamówienia należy sprawdzić, czy jest ono kompletne oraz czy towary nie posiadają uszkodzeń mechanicznych (np. powstałych podczas transportu). Ewentualne uwagi prosimy zgłaszać obsłudze sklepu.

 

DOSTAWA ZA POŚREDNICTWEM FIRMY KURIERSKIEJ



Dostawa realizowana jest przez firmę kurierską wskazaną przez sprzedającego, nie ma możliwości wyboru dostawcy przez Klienta.


Dostawa realizowana za pośrednictwem firm kurierskich odbywa się do pierwszej przeszkody.
Dostawa kurierska nie obejmuje wniesienia.


Dostawa realizowana jest od poniedziałku do piątku na podany w zamówieniu przez Klienta adres.
W celu realizacji zamówienia uiszczenie opłaty za transport jest obowiązkowe.


W przypadku braku odebrania towaru z winy Klienta – Klient ponosi koszt ponownej wysyłki; ponowna wysyłka realizowana jest po uiszczeniu takiej płatności.


Kurierzy nie mają obowiązku telefonowania do zamawiającego przed dostarczeniem.


Dodatkowe koszty, np. doręczenie w sobotę, wyniesienie, ustalane są indywidualnie; wysyłka realizowana jest po uiszczeniu opłaty.


Koszty doręczenia wyliczane są na podstawie wagi, objętości, ilości i wymiarów opakowania.


Całkowity koszt transportu za zamówione towary pojawia się w podsumowaniu zamówienia.


Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu zaksięgowania wpłaty.

 

UWAGA!

Polecamy sprawdzanie odbieranych przesyłek w obecności kuriera.

 

W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie, spisanie protokołu szkody ułatwi procedury reklamacyjne. Każda przesyłka jest ubezpieczona, aby skorzystać z ubezpieczenia, firma kurierska wymaga protokołu szkody spisanego przy odbiorze lub w terminie 7 dni od odbioru.

 

Po odebraniu przesyłki każdemu klientowi przysługuje prawo do sprawdzenia jej zawartości pod kątem uszkodzeń w transporcie. Kurier nie może tego odmówić. Namawiamy do sprawdzenia zawartości wszystkich przesyłek.