O nas

Abra S.A. –wieloletnie doświadczenie i dynamiczny rozwój

Już od ponad 25 lat oferta Abry tworzona jest z myślą o potrzebach Klientów. Meble dostępne w naszych sklepach są funkcjonalne oraz zapewniają wysoki komfort użytkowania, a jednocześnie mają atrakcyjne ceny.

Profesjonalizm działania naszej firmy oraz jakość produktów doceniają zarówno Klienci, jak i jurorzy ogólnopolskich konkursów. Dzięki temu firma może się pochwalić wieloma prestiżowymi nagrodami, które świadczą o jej dynamicznym rozwoju, zaangażowaniu społecznym i wysokich standardach.

Wśród nagród i wyróżnień przyznanych spółce znajdują się tytuł Odkrycie Roku 2008, Laur Konsumenta 2010 i Laur Konsumenta – Grand Prix 2010, tytuł Diamentu „Forbesa” 2011 i Dużej Perły Polskiej Gospodarki 2011, Godło Jakość Obsługi 2012, Gwiazda Jakość Obsługi 2013 oraz tytuł Superbrands 2014/2015.

Spółka konsekwentnie realizuje strategię ekspansji rynkowej. W 2012 roku pod marką Abry działało 80 sklepów, w 2014 było ich 89, a w 2015 firma zarządza siecią ponad 100 placówek handlowych. Firma współpracuje w większości z krajowymi producentami mebli, oferując w swoich sklepach szeroki wybór mebli o różnorodnym i nowoczesnym wzornictwie.

Od czerwca 2015 roku Abra wprowadza nowy logotyp i odświeża wizualizację sklepów, podkreślając tym samym przemiany zachodzące w firmie.

Pierwszy sklep pod szyldem Abry powstał w 1990 roku w Krakowie. W 2001 roku firma stała się częścią międzynarodowego koncernu JD Group, co umocniło jej pozycję rynkową i pozwoliło na dynamiczny rozwój.

Od 2011 roku Abra działa w strukturach międzynarodowej grupy handlowej Steinhoff International Holdings Limited – jednej z największych na świecie firm z sektora wyposażenia wnętrz i artykułów gospodarstwa domowego

 


Steinhoff International – globalna skala działania

Obszar działalności grupy obejmuje 30 krajów na całym świecie, w tym państwa w Europie, Australię i Oceanię oraz południową część Afryki, a podlegające jej firmy zatrudniają ponad 90 tysięcy pracowników.

Steinhoff zajmuje się dystrybucją mebli oraz artykułów wyposażenia wnętrz i gospodarstwa domowego, produkcją, ale w skład grupy wchodzą również firmy odpowiedzialne za usługi dostawcze i logistyczne oraz z sektora motoryzacyjnego. Grupa zarządza portfelem kilkunastu marek i prowadzi ponad 6,5 tys. sklepów detalicznych, w tym ponad 2 tys. sklepów z wyposażeniem wnętrz.

Dla spółki Abra partner z ogromnym doświadczeniem oraz wypracowanym modelem rynkowym to potencjał, który pozwala szybciej i sprawniej rozwijać sieć sprzedaży, wzbogacać asortyment i reagować na trendy konsumenckie.